Jdi na obsah Jdi na menu
 


Odyssey

29. 6. 2007

Odyssey je druhou lodí třídy Daedalus, která vstoupila do služby jen několik měsíců po Daedalusovi. Prvním velitelem lodi je plukovník Paul Emerson.

Odyssey musela urychleně vstoupit do aktivní služby, i když jen s 90% systémů funkčních, aby zachránila SG-1 z Worrelova zajetí na P6G-452. A hned na to se střetla v boji s několika Hat’aky Lucianské Aliance

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

.:.:.:.:.

(Dan Giera, 30. 1. 2014 20:32)

Je nějaký vzhledový rozdíl mezi Daedalusem a Odysseou?

xxxxx

(anonym, 26. 8. 2013 15:34)

Podle mě byla první Odysea, třída Daedalos to je podle mě kvůli tomu že Daedalos je známější.

lodě

(Mitchell, 14. 12. 2011 22:00)

řeknu to takto první byl Daedalos pak Odysea korolev Apollo sun tzu ale jediné co maj od asgardů je věčina systémů ale zbraně a spousta systémů je jejich co tam sou a ty paprskové zbraně nemá jen Odyssey ale celá flotila lidé je zvládli dát i na ostatní lodě

jste divný

(Amerson-, 18. 4. 2013 16:26)

tak ze první byl Prometheus druhý Deadalos potom Odyssea, Korolev, Apollo, Sun Tzu, Hamond,

Nemas pravdu

(Pavel123, 23. 9. 2009 18:50)

hej tak to je pekna blbost :) protoze odysea byla postavena po zniceni PROMETEA potom urobily DAIDLASA a pak APOLLA a PHOENIXE ktery byl pozdeji prejmenovan na General Hammond :) v serialu ATLASNTIS

Re: Nemas pravdu

(jjenda, 17. 11. 2011 3:15)

proc se teda BC-304 nejmenoujou trida Odesea? trida je odvozena vzdy podle prvni lode!!! a tou je Daidalos

SUN TZU

(Mičl, 12. 1. 2011 18:37)

to je čínská lod ale zajímalo bimě jak budou vipadat BCX 305 ale to bude v novem filmu SGA a v 6 seriSGA ale chci 11 seri SG1

ste hloupí

(Mičl, 12. 1. 2011 18:32)

hej já se zajímám o stargate strašně dlouho a i o lodě a sestarské lodě sou s malími rozdíli a setejný tip ale ale ty lodě nejou lidský lidi bez asgardu nesou nic a kdybi naně jednou nenarazili tak nemj ani prometea ale všechny lodě lidí mají je jen asgardské technologie kromě zbraníale ty dostanou v poslednim díle a všechnu moderní technyku asgardu a ty ji nainstalujou jenom na odyseau no to znamená že se lidi radovali když spáchali sebevraždu v díle bez konce ale asgardi se sejdou všichni na planetě orila a nechaj jí vibouchnout ale ještě se setkaj z frakcí asgardu ktera se otrhla od ostatních asi omilem a blablablablabla ale a fm kolik ras bilo ve alianci nejmoděrnějších ras ve vesmíru eště bez idí a slidmi nevíte co co nonevíte žejo

Hlupaci :D

(Sherif Zelenka, 5. 12. 2010 21:32)

Prvy bol DEADALUS znamy aj ako X-304 co znamena X - ze je prototip a pozri si diel atlantis sidge 2 Rodney tam povie ze to je sesterska lod prometea aj ked je to velky omyl PROMETEUS bol postaveny z mix technologii goauld-asgard-tau ri a BC-304 odessey alebo apollo alebo shin thzu je lod postavena z technologii prevazne pouzivane tauri a asgard s goauld technologie je tam iba Transport rings :D hlupaci :D:D:D

Pravda

(matus00, 8. 8. 2010 0:41)

Sun Tzu tam bola len spomenuta v polsednom dieli SGA

a k tej diskusii ak je odysea lod triedy daedalos tak asi nebola prva :)

a jeste neco

(Anonym, 15. 7. 2010 17:51)

o nejakem ,,sun tzu'' sem neslisel

jak to ma byt

(Anonym, 15. 7. 2010 17:48)

nejdriv byl prometheus potom odysea,koroliev,daidalos,apola a nakonec pheonixe.

Co vym ja

(jjenda, 27. 12. 2009 5:39)

nejprve byl Prometeus... a co se tyce dalsich lodi:
v Atlantis se jako prvni obevil Daidalos
v SG se jako prvni nepocitameli Prometea obevila skutecne Odysea ALE! teprve v polovine 9 rady kdy bzla dokoncena zatimco Daidalos byl podle Cartrove dokoncovan jis v posledni dvoj-epizode 8 rady (tehdy se prenesli casem aby ziskali ZPM pro Atlantis a krom jineho uskutecnili povstani pro RA)

Dejove se lode dokocovali takto: 1-Prometeus, 2-Daidalos, 3-Odysea, 4-Korolev(chudak existoval sotva 4dny) 5-Apolo, 6-Sun´Tzu (pravdepodobne pod Cinskou spravou - bojovala proti vylepsene Hnizdnilodi v poslednim dile Atlantis a podle hlaseni Apola ji posadka opustila dale neni znamo) 7-Fenix/general Hamond ( as bude dokoncena takji bude velet Cartrova )

a vym to jednak podle informaci na netu a jednak proto ze mam komplet SG-1 a komplet SGA pricems oba serialy jsem videl kazdy asi 20x nes me z nich zacali bolet oci

pravda

(O'nell, 30. 10. 2009 15:26)

první lod byla odysea byla první potom daedalus atd
(prométheus byl první)

nauc se cist

(daniel, 24. 9. 2009 16:26)

ty nemas pravdu protoze je tam psano ze odysea byla druha lod a daidalus byl driv jak odysea takze nevim na co si stezujes